Afrkaanse dag - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van NancyenAscha - WaarBenJij.nu Afrkaanse dag - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van NancyenAscha - WaarBenJij.nu

Afrkaanse dag

Door: Ascha en Nancy

Blijf op de hoogte en volg NancyenAscha

10 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Vanochtens uitgeslapen en om 7 uur aan het ontbijt. Daarna naar de markt in Hluhluwe. Indrukwekkend hoe men daar hun waar verkoopt en wat men verkoopt. Nog even aan aan het zwembad gezeten voordat onze game drive begon. Dit was wederom weer fantastisch. Spelende olifanten, mannetjes neushoorn die indruk wilde maken op de vrouwtjes. Alles op een zeer korte afatand. Olifanten stonden tot drie maal toe pal voor de auto. Verder giraffes, buffels, impala's reuze hagedis nyala en grijze duiker gezien. Was qweer een top dag. Morgen vervolgen we de reis richting Mooi Rivier.

• 11 Mei 2014 - 09:42

Gert En Anneke:

Het is zo spannend om jullie reis zo te volgen. Weer een nieuwtje, wij wistten niet dat er een markt in Hluhluwe was. Leuk.hebben wij zeker gemist. Maar jullie ZA- gedeelte BIG 5 kan niet meer stuk deze vakantie. Ook voor jou Nancy zeker overweldigend of niet? Gert en ik hopen dat jullie ook nog van Schotia genieten want dat is zoveel kleiner, maar heeft ook zijn charme, back to basic. We horen het allemaal later wel. Bij ons is het weer vandaag wat minder, fris en het waait behoorlijk maar jullie zullen het daarboven wel warmer hebben, op de nachten na?? Dag.

• 11 Mei 2014 - 16:48

Johan:

Ascha en Nancy,
    Wat een belevenis toch voor jullie. Geweldig te lezen hoe het jullie vergaat. Maar jaloers om te worden met al die mooie (wilde) beesten om jullie heen en dat prachtige weer.
    Wij zitten hier in de herfst....... met veel regen en wind. erg guur allemaal. Dit weekend meegelopen met de 34h van Woerden......... KOUD, NAT, GUUR........ maar wel gezellig hoor.
    Geniet maar lekker van jullie vakantie en laat ons meegenieten.
    Johan

NancyenAscha

Twee collega/ vriendinnen die het waanzinnige idee kregen om met zijn 2-en een rondreis door Zuid-afrika te gaan maken. Dat was vorig jaar mei. Nu een jaar later zijn de tassen gepakt, vluchten geboekt, auto gehuurd en overnachtingen geregeld. Aanstaande zondag vertrekken wij. De weersvoorspellingen zijn goed en voor de koude nachten hebben wij onze flanellen pyjama ingepakt. We reizen van Johannnesburg naar St. Francisbay. Vandaar met een binnenlandse vlucht terug naar J' burg. Nancy wil dolgraag een luipaard ontmoeten al was het alleen maar om iemand jaloers te maken. Ascha is het daar mee eens. We zullen proberen regelmatig berichten te posten maar dat is afhankelijk van de de internetmogelijkheden.

Actief sinds 04 Mei 2014